Начало > Новини > Съдържание

Два дни обиколка на Kejian в Deqing
Apr 27, 2017

- Карнавал на персонала

Можете да пътувате или да четете, но тялото или душата ви трябва да са на път.

На едно и също място от дълго време хората лесно могат да загубят чувствителността, която трябва да бъдат, а умът също е неизбежна изтръпване. Следователно, значението на пътуването може да бъде в това. Животът прилича на част от пътуванията и това, което се грижи, не е дестинацията, а природата по пътя, както и настроението, когато погледнете пейзажа. Също така, животът е не само объркан от настоящето , но и стихотворения (ядене) и далечни (пиеси), със съмишленици .

Наскоро, с цел да се подобри чувството за информираност на екипа за персонала, Kejian организира активност "Deqing tour", така че служителите да се отпуснат в свободното време.

И накрая, стъпихме на автобуса за Deqing, започнахме двудневна обиколка на Deqing. След 1,5 часа пристигнахме в Deqing. По пътя, ние трябва, по това време сме особено спокойни. От всички аспекти можем да почувстваме благосъстоянието, което Kejian носи на всички.

新市 古镇 .jpg

新市 古镇 1.jpg

吟 仙 亭 .jpg

Новият град, който се позовава в поезията, е Deqing. И Baidu казва, че това е произходът на най-големия кей и важното търговско пристанище на Пекин-Хангжу Гранд Канал. Създадена е 1200 години, процъфтява от древни времена, с проста атмосфера и богата древна култура.

Xiazhu Lake

След като посетим новия град, отиваме в езерото Xiazhu следобед.

Водната площ на езерото е само 3,4 квадратни километра и има над 600 големи и малки островчета, които са разпръснати в района за 36,5 кв. Км. Ние посещаваме централното езеро и трите основни острова по вода. Вземехме лодка до лабиринта на влажните зони, Бай Лужу и остров Таохаа. Можем да почувстваме безграничното уютно "В северната и южната част на скромната вила , а чайки се гмуркат всеки ден с нежна река"; безгрижието и съдържанието на " Егрите летят свободно в предната част на планината Xisai, а тлъстината мандаринска риба весело плува в реката с прасковени цветя " и естественото откровение за " Когато душове падат привечер, реката се прелива; самотна лодка, която плава по ферибота ".

下 渚 湖 .jpg

下 渚 湖 1.jpg下 渚 湖 湿 地 1.jpg白 鹭岛 .jpg

Моган планина

На следващия ден е по-трудно в сравнение с първия ден, така че станахме рано сутринта. И се качихме на автобуса на 286 извития планински път на планината Моган. Придвижвайки се на следващото място, не можем да си помислим: "Няма дъжд, но зеленият ландшафт е достатъчно дебел, за да намокри дрехите". Катерене на върха на планината и изглед към планините ", подбирайки хризантема под източната ограда и гледайки нагоре, видяхме южния хълм. Тя е красива. "Появява се чувство за откритост и яснота. Виждайки, че Мой се съсредоточава върху изработването на меча, се оказаха очакване на меча, като "шлайфане меч в продължение на десет години, но блестящото острие не е използвано".

莫干山 .jpg

莫干山 1.jpg

莫干山 2.jpg

武陵 村 .jpg武陵 村 1.jpg

Щастливото време е винаги прекалено бързо и е време да се върнете. Оставихме следите и смях в Deqing.

Турнето на Deqing не само обогатява нашия спокоен живот, но и прави семейството по-хармонично. И нека да усетим топлината и любовта на Kejian, за да подобрим доброто си сплотяване и екипните ни духове са напълно демонстрирани. И накрая, всеки се посвещава на работа с по-голям ентусиазъм!

Свързани новини

Copyright © Kejian полимерни материали (Шанхай) Ко, ООД всички права запазени.